onsdag 4. januar 2012

I en kjellerstue..

 .......står pallebordet og en ikea sofa;)Vel overstått NYTTÅR!
Tenk vi allerede er fire dager inn i januar!
Kjenner nå jeg er klar for litt vår og lysere dager-
er jo omtrent mørkt fra man står opp til man går å legger seg.
Trenger et lite spark og motivasjon til mange kjekke prosjekter i 2012!
Ingenting i veien med planene for de er der-i bøtter & spann.
Bare å finne ut hvilke ende man skal begynne i, 
og rett og slett bare begynne!!

Første prosjekt er å fullføre kjelleren.
1: Et rom som skal bli hobbyrom/kontor/m skap til vinter/sommerklær
2: Et rom skal bli bod m/masse hyller og bokser.

Tror jeg får begynne med de to i første omgang..;)
Ha en fin kveld*

Jeg slenger meg på denne gøye konkurransen inne hos Fabelaktig hvor man med et interiør bilde kan vinne en super flott premie!! Ta inn titt selv-frist 31.januar:)

9 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

...så koselig det var her inne da!
Tøffeste pallebordet!
Gleder meg til at våren banker på døra snart.. Skal bli så deilig :)

Ha en flott kveld!

- Ida Susanne

Hulda sa...

Flotte bilder av rustikt interiør. Likte god pallebordet ditt. Stilige måter du har tatt bildene på. Mye inspirajon!

Christina sa...

Godt nytt år til deg også;)
Her er det ennå maaange måneder til det er vår(kalde nord vettu)= håpløst!

Men til da har jeg også noen prosjekter pågang, som jeg håper jeg kan bynne på snart!Det er alltid gøy å pussle med noe.

Ønsker deg gode dager;)Klem C

Smått og Stort sa...

Godt nyttår vennen! Godt å lese at du er full av gode ideer♥ Jeg trenger også å komme igang med noen av mine ryddeprosjekter. Må bare hekle ferdig noen bestillinger først.
klem fra Sissel

Nin sa...

Her var det kos! Lykke til med 2012 prosjekt, her er vi fylt til randen med lange "to do" lister og,satser på at våren og lyset tar med seg maser av arbeidslyst og kreativitet...GODT nytt år!

Har en drøm... sa...

Elsker bildene!!
Lekkert:)
Og så utrolig happy prosjekter du har foran deg!! Bodplass og kontor hadde stått høyt på listen her og... hadde vi bare hatt en kjeller og ta av:)

Martina (sweethome-countryhome) sa...

Hei, du paller fra oss fra Den tsjekkiske republikk:) merkevare betyr for dem Jernbaner - tsjekkisk Railways:)) Mine tre år sønn av merkevaren, alltid ute på paller i Ikee:)) veldig fin ... Hei Martin

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Hei og Godt nytt år..
Kjempe koslige bilder du deler,I love it ☺
-Beate-

Ingunn sa...

Så flott du har det her.. ;)
Nydelige bilder. Legger meg til som følger.. Blir koslelig å følge deg videre i 2012. Gleder meg..

Klem Ingunn