mandag 10. januar 2011

Utfordring: Barnerom

 Utfordring på NIB: BARNEROM.
Alltid spennende med utfordring, så jeg slenger meg på med lillebror sitt rom:)
Jeg kom over disse bildene her om dagen på kremmerhuset. 
Det minste var jo herlig-med kardemomme loven! 
Og det kostet kun 29kr!! Det store til kun 99kr!!Løp og kjøp!!hehe
Passer jo helt supert med det store med et liten bit turkis..
Det runde teppet er fra princess (og det må ligge for under der har nemlig lillebror tegnet:med tusj!! og nei..det er ikke lett og få vekk-har ikke klart å pusse det vekk en gang. Kunne jo malt gulvet, men....kjøpte heller et rundt teppe;)hehe)

God ny uke!

55 kommentarer:

Jennifer sa...

Fantastisk vakkert barnerom! :)

klem Jennifer

Guttemamma sa...

Knallfint rom,tipper du kommer langt!! klem♥

Daisys home sa...

Utrolig lekkert og gjennomført barnerom.Heier på deg!
Ha en fortsatt fin kveld, klem Sissel

Rosemary and Thyme sa...

Så utrolig flott!
Lykke til:)

Klem Tove

jordbærpiken sa...

Nyyydelig barnerom! Takk for inspirasjonen! :)

Ceropegia sa...

gode farger!

Kjempefine bilder. Kanskje må jeg ta tur til kremmerhuset...;)de var veldig fine!! ;))

tegna på gulvet ja....høres kjent ut ja...;)

Hildemor sa...

Kjempefint rom, liker fargene veldig gått:-). Takk for tipset om lerretene, kjempekoselige:-).
Klem Hilde

Kristine sa...

Oioi, bilda passa kjempegodt på gutterommet,virkelig! Har solgt noen slike i kremmerhusbutikken i Ålesund, dei koster jo ingenting og er finfine:) Utrulig fint og behagelig gutterom, du er så flink med detaljer!
Lykke til i utfordringen:-)
klem kristine

Storesøstra sa...

Kjempefint!!! Nydelige farger, og bildene var jo de så stilige!

KROnPRINSESSENE sa...

Så tøft rom!
Og kule bilder.
Lykke til i konkurransen...
May Helen

Stine sa...

Kjempefint rom!

Og endelig fant jeg bloggen din igjen! Oppdaget den da du hadde postet julekalender-innlegget i desember, men fant den ikke igjen etterpå..
Men her var den!
Superfin :)

Klemmer fra Stine

pippilotta sa...

Gåmann kor stilig!!! Er det ikke det dere bergensere pleier å si???
hehe...Det var hvertfall kjempe kult gutterom!!!

Datt sa...

Åh, jeg digger den fargekombinasjonen! Bigtime! :D

Tina sa...

hehe måtte le litt til datt, hun er treffende i kommenteringen... Nydelig rom - ikke overraskende det, flinke deg! vakkert skilt, nesten lyst å herme igjen! huff beklager, men liker interiøret ditt jeg, såååå... hihi
Fin fin dag til deg, klæm

manuela sa...

for et nydelig gutterom!
sikker vinner;)

Inger Elin sa...

Så fint!! Huset ditt er så gjennomført og lekkert!
Det bildet med kardemommeloven var kjempekoselig :-)

Klem

Mitt lille hjem sa...

Så fint det var! Artig detalje med den turkise bokstaven i bilde..
Du har øye for detaljer :)

Klem Christine

i mitt lille rekkehus sa...

Kjempe fint gutterom!! La meg til som følger, håper det er greit;)

Anita S Home and Wine sa...

Sååå stilig !
Lykke til i konkurransen

hilsen anita s

HusmorDronninga sa...

Så fint gutterom!
Må vist ha meg en tur på Kremmerhuset ja.. har hørt de har flere fine skilt om dagen.. :)

Har du forresten forsøkt å vaske med rødsprit? Den pleier i alle fall å ta knekken på sprittusj streker...

Hilsen Kjersti

Har en drøm... sa...

Kjempefint gutterom ♥ Tøft og lekkert på en gang...;))
Kult bilde, det har jeg og;)

Lykke til i utfordringen!

Klem Line

Linda M sa...

så fint rommet var :) jeg har akkurat pusset opp lillegutt sitt rom i samme farger + en temavegg... åsså har jeg faktisk kjøpt skiltet med kardemommeloven til 29 kr på kremmerhuset :) hihi.

ANETTESHUS.COM sa...

For et flott gutterom!! SÅ gjennomført! Elsker fargene!! Masse lykke til i konkurransen:)

KLEM KLEM
Anette

mi-rachel sa...

så enkelt og vakkert!

Black Feathers sa...

Så tøft rommet til lillebror ble. Jeg likte den tøffe lastebilen også ;)
Godt tips om bildene, de var morsomme ;)
Ha en super dag ;)

Shabby soul sa...

So cute little room!!
Lovely!!
Have a nice day
Silvia

Linn`s Lykke♥ sa...

Kjempe fint gutterom, herlig inspirasjon:)

Klem Linn

Barbros lille atelier sa...

Kjempefint rom! Absolutt et av mine favoritter!
Takk for inspirasjonen!

Klem

SsSsS sa...

Fantastisk flott rom, med utrolig mye herlige detaljer :) Masse nydelige farger! For en blogg blogg du har - den var kjempekuuul :

Prinsesse Vilikke sa...

Flott rom!! Liker fargene veldig godt!!! Nå skal jeg titte litt på resten av bloggen din!

Nordlys sa...

Nydelige farger!

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempeflott barnerom !
Likte godt den gråfargen. Har den noe navn eller ;) ?

Lykke til i konkurransen :)
Klem,Kari

Anonym sa...

Hei!
Nydelig blogg du har. Hvilken gråfarge er det du har brukt på veggen?
Hilsen Silje

Kusinen din sa...

Hei Lykkebo.

Jeg har et lite tips til unike barnerom. Therese, samboeren til Tony er kunstner og lager disse nydelige bildene til barnerom. Ta en titt:

http://theresemalmqvist.dk/

Jeg har 2 på rommet til lillemann. De er laget personlig til han, med hans fødselsdato på. Elsker de, og de gjør hele rommet. Disse bildene kan leserene din også bestille:)

Klem J.

Anonym sa...

Heisann....

Har du prøvd å skrubbe tusjflekkene med sånn hvit svamp (uten vann( de har i dagligvare ...Vet ikke helt hvilket merke det er, men jeg har prøvd på et bord som min minste lille gluping tegnet på med tusj. Borte,borte vekk var det.. Helt fantastisk. Renate.

Lobelia-damen sa...

Nyyydelig rom!!!!!!!!!:-)

Ja du, den gråfargen var knallfin. har du navn/nr på den?

Klem W

Talentina sa...

Hei fin blogg du har! veldig fint barnerom her og søte luer ovenfor her:)

Elin med Draumesidene sa...

Så fint! :) Kjøpte det største bildet på laurdag, skulle ha kardemommeloven, men det var utsolgt. Held på å pusse opp rommet til lillebror, og dette var herleg inspirasjon! Og gratulerer med å vere i finalen til NIB! Du har fått mi stemme ;)

Klem Elin

by BeaTell sa...

hei på deg! Nyyydelig rom! Vi skal pusse opp et soverom nå og var veldig nyskgjerrig på den gråfargen ja?! lyst å dele navn/nr? I gjenngjeld har du fått min stemme ;) fiiineste rommet! OG stilige bilder. Hilsen Kremmerhus-tausa

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Utrolig lekkert og gjennomført! Gratulerer så mye med finaleplass!! Du har min stemme;))

Toves Sammensurium sa...

Heisann og hoppsann...har vel adri før bestemt meg så fort på en av Nib´s avstemminger - du er en soleklar vinner for meg og jeg synes rommet er bare helt nydelig og tøft på samme tid!!!!!!!!!!!!!:))))))
Lykke til!!!!!!!!!!
toveklem:)

vosges paris sa...

Saw the room over at the contest.. it is gorgeous!

Villa Wikan sa...

Dette må være det mest gjennomførte og flotteste barnerommet jeg har sett! Du har fått min stemme =)

Beate sa...

Hei. Hva heter fargen på veggen? nydelig til turkis!!

Lisas hjem og skatter sa...

kjempeflott rom!!! du har fått min stemme :)

Juliane Møller sa...

Ok rom - litt grått og kjedelig til barnerom å være. Håper gutten roter det skikkelig til, så det ser ut som et barnerom og ikke som ditt selvrealiseringsprosjekt.

Annette sa...

Hei, hva slags farge har dere brukt på veggen over sengen? Nydelig rom!!:) Gratulerer!

Turid sa...

Nydelig rom! Vel fortjent pall-plass på deg ;-) Bloggen din, og gutterommet, er forresten nevnt på en utenlandsk blogg jeg følger. Følg denne linken: http://www.houseofturquoise.com/2011/01/design-bloggers-conference.html

Ha en fin dag! :-)

Klem, Turid

Cantate sa...

Så utrolig flott barnerom! Jeg velger nok definitivt grått nå som jeg skal igang med et gutterom ja:)

Siv sa...

Hvor er bildet med drømmer kjøpt? :)

Marthe sa...

kjempe fint rom:) hva heter fargen?har malt med en grå selv men den ser blå ut..så må male igjen..

camilla sa...

Utrolig fint rom :) hvilken gråfarge er det du har brukt?

Eva Helen sa...

WOW så kult gutterom!!!Kjempe stilig!
Hva heter malingen du har brukt her?Driver å pusser opp hjemmet mitt men står fast på grå maling

Fra Eva Helen

Meg sa...

Hei! Kjempefint rom :-) Er ute etter en fin gråfarge til gjesterommet. Hva heter denne fargen? Knallfin! :-)

Kristine sa...

Nydelig rom:) Jeg holder på å pusse opp nå og lurer på hvilken grå farge som er brukt??